Mieszkanka Air max 90/95 i Air max 95/90 to coś czego jeszcze nie było. Możliwość personalizacji oraz dostępność pozwala nam na stworzenie czegoś unikatowego i rzadkiego, na tle casualowych modeli marki. Nike i Patta to długofalowy projekt. Jako pierwsze na warsztat przez holenderskich projektantów trafiły modele Air Max 1 i Air Max 90 już 10 lat temu. Cross obu modeli to zabieg, który pozwala zobaczyć nam obuwie z nutka klasyki oraz innowacyjności.
Uważam, że mieszanka tych dwóch modeli to idealne dopełnienie zbioru Nike z artystami, którzy zdecydowali się pomieszać troszkę w całej kolekcji “air max”, według mnie bardzo skutecznie. Po olbrzymim sukcesie Nike 1/97 by Sean Wotherspoon, modelu o podeszwie klasycznych “jedynek” oraz upperze z 97 w kolorach pastelowej gradiencji, Nike daje nam możliwość personalizacji z Patta umożliwia nam to ukazanie na swoich kicksach prywatnych emocji, tak samo jak zrobił to projektant hitowych 1/97.
Na stronie “nikebyyou.com” możemy stworzyć buty w których mamy do wyboru tylko poszczególne kolory. Jest co celowy zabieg, aby stworzyć coś swojego, lecz spójnego z cała kolekcją. Na etykiecie języka możemy zobaczyć całkiem spory napis “Patta”, w tym miejscu mamy do wyboru w 3 kolory: różowy, pomarańczowy oraz zielony. Wszystkie trzy w odcieniach neonowych. Swoosh spersonalizujemy tylko w modelu Air Max 90/95. Do wyboru mamy: biel, brąz, ciemną czerwień i morski oraz pomarańczowy. Cała cholewkę możemy stworzyć w takich samych kolorach jak swoosh, a podeszwę w standardowym czarnym, białym lub dla niektórych kolorystyk obuwia w identycznym jak cholewka.
Do mnie osobiście, dużo bardziej przemawia model Air Max 90/95, być może z dużej sympatii do ciągle modnego i innowacyjnego shape’u Nike Air Max 90. Nie wątpię, że znajdą się też fani drugiej opcji kolaboracji z Patta.
Buty są częścią kolekcji odzieży powstałej w wyniku współpracy Nike Sportswear z jedenastoma różnymi artystami.
Personalizowane modele Air Max 90/95 i Air Max 95/90 by Patta są dostępnie wyłącznie w Nike by You w cenie 759zł.